What's happening

 

 
Hej!
 
idag vaknade jag av min alarm klocka (mobilen) som så många andra mornar. Skillnade nu var bara att jag inte hade förmågan att slå av den. Mina armar var som bortdomnade när jag vaknade och kunde inte lyfta dem tillräckligt långt för att ni till telefonen som högst låg 40 cm från mig. Ganska skumt måste jag säga. Att ha viljestyrkan men inte förmågan att slå av ljudet. Skumt sätt att vakna på måste jag säga. 
 
Idag är det bara en typisk tung kemi lektion som vi ekoentreprenörer varken måste eller ska vara med på. Iställer har jag planerat att åka iväg och rida Japrisen. Hästen jag hade på foder på Dille ska bli sjukt kul att få träffa henne igen. Har bara träffat henne en gång sedan jag kom upp och har faktiskt saknat henne. 
 
Efter det om jag fortfarande känner mig motiverad ska jag dra iväg till cirkus skolan och fortsätta Poia lite, synd bara att inte Ikki hade möjligheten att följa med men ja som sagt får se om jag åker skulle vara roligt i alla fall men måste också försöka läsa en hel del idag i kurslitteraturen. 
 
Ha re så bra!!
 
 
//Zai 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback