When the memories explode!! :) <3

Hej!
 
Har sutit och tittat på bilder och dyl på bilddagboken. Har inte varit inne på evigheter och började titta runt lite igår och fortsatt idag. Ju mer jag tittar runt och får upp massor av minnen ju mer längtar och ser jag fram emot imorgon. Ska bli sjukt roligt att komma ner till söder igen :) 
 
Sist jag var ner var i somras innan jag skulle åka till Grekland och innan det ca ett och ett halft år sedan. Samanlagt är det ca 5 eller 6 gången jag är nere i Borås trakten.
 
Denna gång är det i kombination med en konsert! Vilket ska bli skit kul! sommaren 2011 på Uppcon är troligen första och ända gången som jag gått på en konsert utan en kamera och utan ett eget eller annat syfta att dockumentera det hela. Får se hur det blir att gå på konsert utan kamera kommer säkert känna mig handikappad xD
 
En liten bild på mig och Klas från när vi var ut:) som jag ska träffa imorgon fun fun!! :) 
 
//Zai ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback