Some new color :)

Hej på er!!
 
Några dagar innan jag åkte upp till Jämtland i slutet av Augusti slängde jag i lite slingor i mitt hår för att jag tyckte att det skulle vara kul med lite färg eller dyl. Dock blev det ganska fail då slingorna blev allt för guldiga och smälte in allt för mycket med min vanliga hårfärg. Jag ringde då upp och skulle få göra om dem. Dock hann jag inte göra om dem innan jag åkte upp igen så i Onsdags fixade jag till det igen. Blev inte som jag tänkt mig men syns blev det och ja helt okey. Slingorna syns i alla fall igenom lockarna vilket är en fördel då mitt hår för det mesta är lockigt utan att jag ens försöker. Klippte även upp det en del när jag ändå var på plats och ja blev ganska bra. Nästa gång funderar jag dock på att göra något nytt :) Dock återstår det att se :) 
 
Har tyvärr ingen bild på hur det ser ut numera. Får se om jag kan fixa det inom de närmsta dagarna. Kan hända att kameran åker fram någon gång under vistelsen nere i söder :)
 
En bild från Grekland 2011 och mitt krulltotts hår :)
 
//Zai
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback