So sick -> Just not happening!! :)

Hey på er!
 
i samband med min lilla dagis vistelse under förra veckan med många förkylda och sjuka barn blev även jag rejält förkyld ett tag. Dock verkar det som om min förkylning håller på att släppa och bli bättre så hoppas verkligen att det fortsätter så att jag är frisk eller nästan frisk när jag kommer ner till Söder. Varit nästan lite av en tradition att vara eller bli väldigt förkyld när jag är där vilket är fett tråkigt. 
 
Inte lika mycket när jag bara är förkyld men när jag har feber brukar jag bli lite halft nere och inte ha så mycket ork till något alls vilket blir väldigt tråkigt. 
 
Detta år ska jag vara frisk på både Jul och Nyår!! Var jätte förkyld förra Julen och låg med värsta magsjukan hela Nyår och den första veckan av det nya året. Kunde knappast ha blivit sämre då alltså. Denna gång hoppas jag på att få vara frisk och faktiskt göra vad jag tänkt och vara pigg och glad och umgås och ha trevligt med folk. 
 
Precis som förra året firar vi Jul i USA i år igen. Ska bli jätte kul att komma ditt igen och ser väldigt mycket fram emot det :)
 
 
En bild från fotosession med klas/ikki en av de första helgerna när jag flyttat upp igen.
 
//Zai 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback