Haunted Halloween

 
 
Hey på er!!
 
Kom hem från ytterligare en rolig Halloween kväll. Även denna gång var jag zombie! Kanske på ett sätt inte lika lyckat som sist men kul var det! Alltid kul att träffa nya människor också. Skönt att det heller inte var så kallt som sist exempelvis. 
 
Denna gång körde vi också en ny runda vilket var kul!! Dock fick de inte igång skräckfilmen som var menat att de skulle titta på innan de begav sig ut i skogen vilket var synd. Hade verkligen kunnat bygga upp en häftig stämmning!!
 
Får se om det blir något nästa år eller om detta var sista, Tredje året för min del, så börjar få in lite vana typ, dock har jag varit olika aktiv olika år dock alltid hjälpt till att skrämmas de år jag varit med. Förra året låg jag på marken med en gren och hjälpte till med effekter och året innan det var jag i ett buskage och gjorde massa väsen och skrek :P
 
Får se vad det blir nästa år i så fall :)
 
Denna gång hade jag också med min kamera så ska försöka få ut några bilder från kvällen inom kort!! 
 
//Zai 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback